Wyświetlacze LED – tani sposób na skuteczną reklamę

Dodano: 2016-05-15 Przez: admin


 

Reklama zewnętrzna nie musi być wcale kosztowna. Aby przyciągnąć klientów i nakłonić ich do skorzystania z oferty, można wykorzystać także nowoczesną technologię w postaci wyświetlaczy LED. Są niedrogie i dają szerokie możliwości!

 

Wyświetlacze LED doskonale sprawdzają się w przestrzeni miejskiej – tam, gdzie przewija się wiele osób. Są używane do reklamy głównie w handlu, ale również mogą być stosowane w innych branżach. Zasadniczo wyświetlacze LED można podzielić na kilka typów – to wyświetlacze tekstowe i graficzno-tekstowe, a także telebimy, czyli ekrany LED. Modele tekstowe i graficzno-tekstowe są jednokolorowe i mają niewielkie rozmiary – zazwyczaj przekaz reklamowy przesuwa się wtedy na takim wyświetlaczu lub może migotać, aby przyciągać wzrok. Telebimy z kolei pozwalają na wyświetlanie obrazów w pełnym kolorze i przy tym dobrze prezentują się nawet w pełnym słońcu.

 

Jaki wyświetlacz LED wybrać?

Jeżeli chcesz zakupić wyświetlacz LED w celu prowadzenia reklamy samodzielnie, w takim przypadku musisz przemyśleć, jaki model będzie najlepszy. Wyświetlacze tekstowe będą wyświetlały tylko tekst oraz niektóre znaki, natomiast droższe graficzno-tekstowe dają już szersze możliwości, ponieważ można także umieścić na nich także elementy graficzne. Również pod uwagę trzeba będzie wziąć rozmiar reklamy – oczywiście, im większa, tym będzie lepiej widoczna, ale też kosztowniejsza. Ceny wynoszą od około 1000 do ponad 5000 złotych za wyświetlacze.

 

Reklama na telebimie

Z kolei reklamy na telebimach to już inna dziedzina – w tym przypadku najczęściej wynajmuje się powierzchnię reklamową na takim urządzeniu od firmy, która jest jego właścicielem. Warszawa, Kraków czy Wrocław – telebimy są montowane w dużych miastach w miejscach, gdzie znajduje się dużo ludzi, aby tym samym dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów. Ceny zależne są od czasu i częstotliwości wyświetlania reklamy. Przykładowo 10-sekundowa animacja wyświetlana 9600 razy przez 16 godzin w ciągu dnia to koszt około 1000-1500 złotych.

 

 

 


Dodaj komentarz

Komentarze

Brak komentarzy

Powiązane wpisy