Koszt usługi oklejania samochodów

Dodano: 2017-03-15 Przez: admin


Dość ciężko zarządza się firmowymi środkami pieniężnymi, ale jednak musimy to robić jak najlepiej, jeśli nie chcemy doprowadzić swojej firmy do upadku i nie chcemy być zmuszeni do jej zamknięcia  czy ogłoszenia jej bankructwa. Mimo wszystko staramy się umiejętnie wydawać zarabianą gotówkę, nieraz jednak rezygnując przez to ze wspaniałych rzeczy. Nie sięgamy po reklamy na samochód, bojąc się tego, że ostatecznie koszt produkcji takich reklam nie będzie równomierny z ich efektywnością i tym, co nam one dadzą. Zobaczmy więc, co w ogóle wpływa na cenę usługi polegającej na tworzeniu reklam samochodowych, a będziemy mogli sami ją zminimalizować.

Co będzie mieć wpływ na cenę naszej reklamy na samochód?

Po pierwsze – projekt samej reklamy oraz sposób nanoszenia jej na samochód. Powinniśmy go przygotować w jakimkolwiek formacie graficznym, by następnie przekazać go firmie, która ma się zająć obklejaniem wybranych przez nas samochodów. To ona błyskawicznie zobrazuje sobie cały projekt przy pomocy specjalistycznych programów komputerowych, by następnie na podstawie wizualizacji ocenić możliwy koszt całej usługi. Jeżeli nie mamy natomiast pliku pokazującego, jak miałyby wyglądać nasze reklamy na samochód, możemy poszukać ich różnych przykładów na stronach internetowych z grafikami, by wysłać firmie przynajmniej poglądową ich wersję. Doskonałym pomysłem będzie też ręczne naszkicowanie całego projektu, więc jeśli tylko mamy chociażby minimalne zdolności plastyczne, spróbujmy samodzielnie wykonać taki plan reklamy na kartce. Zaznaczmy w nim przede wszystkim to, na których częściach pojazdu mają pojawić się według nas wybrane grafiki, logo firmy czy napisy promocyjne. To, co może też wpłynąć na cenę usługi, to typ samego pojazdu, który zechcemy obkleić. Liczyć się będzie jego marka, rocznik oraz ogólny jego model, bo na tych nowszych samochodach o wiele łatwiej i wygodniej umieszcza się nawet większe reklamy na samochód. Weźmy to wszystko pod uwagę, by koniec końców nie wydać na całą reklamę gigantycznych pieniędzy.
 


Dodaj komentarz

Komentarze

Brak komentarzy